Iнформаційно-бібліотечне обслуговування
Сервіс бібліотечно-інформаційних послуг у гімназії потрібно розглядати як процес погодження суб’єктивних запитів користувачів та об’єктивних можливостей бібліотечного фонду, результатом якого є повне задоволення читацьких потреб, а саме:
- видача книг з абонемента;
- обслуговування читачів у читальному залі;
- залучення до читання нових читачів;
- реєстрація та перереєстрація користувачів;
- проведення екскурсій п’ятикласників та гостей гімназії в шкільній бібліотеці;
- оформлення стендів, плакатів та пам’яток про книгу, бібліотеку, навчання;
- індивідуальні бесіди про літературу, культуру читання;
- інформування про нові надходження книг до бібліотеки;
- надання допомоги в пошуку та виборі літератури, інформації, періодики;
- допомога в підготовці та оформленні творчих робіт учнів;
- заповнення електронних читацьких формулярів та електронного щоденника роботи бібліотекаря.