Iнформаційно-бібліотечне обслуговування

Сервіс бібліотечно-інформаційних послуг у гімназії потрібно розглядати як процес погодження суб’єктивних запитів користувачів та об’єктивних можливостей бібліотечного фонду, результатом якого є повне задоволення читацьких потреб, а саме:

  • видача книг з абонемента;
  • обслуговування читачів у читальному залі;
  • залучення до читання нових читачів;
  • реєстрація та перереєстрація користувачів;
  • проведення екскурсій п’ятикласників  та гостей гімназії  в  шкільній бібліотеці;
  • оформлення стендів, плакатів та пам’яток про книгу, бібліотеку, навчання;
  • індивідуальні бесіди про літературу, культуру  читання;
  • інформування про  нові надходження книг до бібліотеки;
  • надання допомоги в пошуку та виборі літератури, інформації, періодики;
  • допомога в підготовці та оформленні творчих робіт учнів;
  • заповнення  електронних читацьких формулярів та  електронного щоденника роботи  бібліотекаря.

Залишити коментар